Det finns så himla många vackra byggnader inne i stan😍  Idag har vi firat Spaniens nationaldag i Alicante City.
 
Vi var också en sväng förbi Volvo Ocean Race området och my God vad tufft Volvo har byggt upp det. Montrar för miljonersmiljoner, jag hade förväntat mig lite ballonger och hårda reklamkarameller mellan båtarna men det här var något helt annat.
En hel Volvobutik hade de fått upp
 
Volvos lastbilar stod i prydliga rader om någon nu skulle bli köpsugen på en större bil...
 
Sedan hade man byggt området med restauranger och butiker med sportkläder om vartannat, en biograf och ett antal loungebarer, nice😉
 
 
Sen drog vi på lunch😀
 
Jag tycker att jag börjar se så sjukt gammal ut. Men men man åldras ju varje minut😭 
 
Min man däremot blir bara snyggare för varje dag som går,  mums😘
 
Supertrevligt att få hänga med familjen så här mitt på en torsdag🌞🌵🌴
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress