Jag är ju egentligen inte tillräckligt cool som person för att få ha sån här industriell porr i köket, but i love it, spana in min nya supercoola vagn 😍😍😍
 
Inbillar jag mig, eller ser jag inte lite bättre och snyggare ut när jag står och trycker mig förföriskt mot min nya vän?
 
Lägg märke till hur äpplena glänser, allt för att min nya pryl ska kunna ha något att spegla sig i 😉
Farmor

Urläcker vagn! Och läcker modell!😊 Har sett liknande i Sverige! Vagn alltså!😄 Kram

Josefine B

Läckert 👍👍👍

Josefine B

Läckert 👍👍👍

Elsa

wooaaa, vilken dösnygg!! och jag tror minsann inte att du inbillar dig ;)

Felicia

sjukt snyggt

Anna Holm

Snyggt!

Lovisa

Ser både fränt, snyggt och praktiskt ut! :D

kerstin ehrenholm

verkligen snyggt Vart kommer den ifrån?

Linda Lövberg Hjären

Väldigt fint :D
Bra inspo. Så hade jag gärna haft i mitt kök. Men får inte plats.

EVELINA

Riktigt snygg, och man är alltid tillräckligt cool för att ha just de saker man älskar och tycker är snygga där hemma! :D

Jenny Nylund

Håller med föregående talare. Så snygg! :)

Ida

Åååhh älskart! Himla fint att du har sådär lagom mycket saker på det med en del space, så att den inte är fullproppad med prylar. :) Så himla fin!

sustainably.blogg.se

Den var ruskigt snygg, bra köp! :)

M K

Såå snygg. Önskar jag hade ett större kök/hus så jag kunde fylla med allt jag VILL ha. Haha

Kanske tur att jag inte har så stort hus förresten. ;)

Sofia

Så jäkla läcker vagn

Emma

Superfin hylla!

Hanna Karlsson

Vilken snygg vagn!

SOFIAMILK

WOW vad fin! Var har du hittat den?

veckomagasinet anne von porat

Fina saker verkligen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress