19 september 2018

Kommunikation

Allmänt

Jag: Casper kan du för guds skull ställa in all disk i ditt rum i diskmaskinen?
 
2 minuter senare ropar sonen tillbaka: Men det är smutsigt? Är du säker?
 
Jag: Ja det är ju därför jag ber dig. Suck.
 
Casper: Okej du bad om det.
 
Jag: Underbart. Tack.
 
Kommer ut i köket och ser Casper mycket misstroget stå och ställa in all smutsig disk som låg i maskinen i våra köksskåp.
 
Jag: Vad gör du?!
 
Casper: Ameh! Du bad mig ju att ställa in den smutsiga disken?! Nu gör jag det och då är inte det häller bra?! Det är fasen omöjligt att hjälpa till här hemma när du ber mig göra idiotiska saker hela tiden.
 
Rätta mig om jag har fel men sånt här hade aldrig hänt med en dotter?
 
 
Anonym

Goaste killen!💕💕

Anonym

Säg inte det 😀

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress